mérgemben, hogy annyira

beteg vagyok, tegnap kitakarítottam, kimostam a ruhák egy részét, elmosogattam és rendet csináltam az asztalomon. Ma kell keresnem magamnak valami más dühöngenivalót, amivel levezethetném a csapkodhatnékom.

Tegnap estére már úgy tűnt, hogy jobban vagyok, csak a hangom maradt olyan, mintha megittam volna sok-sok bourbont (nem szeretem), de aztán ma reggelre megint rosszabb lett.

Na, nem mintha ez megakadályozna bármiféle, az egyetemre való becsászkálásban.

 

Reklámok
mérgemben, hogy annyira

mérgemben, hogy annyira” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Nem inkább pihenned kéne minél többet?
    A megfázást is jobb kifeküdni, meg egyébként is. Értem, hogy pont feküdni nem igazán bírsz a gyerektől, de valami megoldás csak lenne.

  2. Nagyon jó röhögtem. Főnök azt mondta, rossz rám nézni, menjek haza, most azon gondolkodok, melyik munkának álljak neki itthon, úgy, hogy a fejem nemtudomhánybar nyomás alatt van a takonytól. De legalább nem egyedül vagyok hülye :D
    (Szabad a blogodon mindenki előtt lehülyézni, ha magamat is belesorolom ebbe a kategóriába, ebben a tekintetben?)

  3. vica57 szerint:

    Hihi, pont most értem a 2010.02.04-i beírásodhoz, amely szerint a “A kálvinista etika nagy hátulütője, hogy az ember nem tud egyszerűen leülni és semmit sem csinálni, mertrögtön feleslegesnek érzi magát.”

    Milyen szerencse, hogy engem katolikusnak neveltek (eredménytelenül amúgy), így nyugodtan lehetek lusta :-)

    Most épp egy soknapos kupi felszámolásán ügyködöm, amikor épp nem visszaolvaslak és nem kivizsgálásra járok (csak egy kis magasvérnyomást szűrt ki az üzemorvos és kötelezett a rá).
    A kupi oka a konyhámban/lakásban megjelent egerek, amelyektől én nem “félek”, azaz nem kezdek székre ugrálni és sikítozni, viszont nem díjazom, ha a konyhaszekrények fiókjaiból, meg a lábosokból egérszar potyog ki. Következésképpen konyha és spájz kirámolva (valami hihetetlen mennyiségű cucc jött ki belőlük, és még nincs is minden kipakolva, mert a szekrények beépítettek, nem mobilisak), kimeszelve, és mindenfelé a cuccokat kerülgetem. Most már az edények elmosásánál tartok. Még nem pakolom vissza, átmenetileg egy (szintén az egérfrász miatt) kiürített ágyneműtartóba kerül az edények nagy része, és a spájzpolcokra, amelyeket a dolgozószobámba tettem be (jó szellősen). A helyükre majd akkor, ha legalább egy hétig nem látom semmiféle nyomát egérnek a becsapdázott konyhában és spájzban.
    Ja és még nem tudom, mi a helyzet a felső szinttel, nagyon remélem, ott nem kell egerekkel megküzdenem.

Itt kommentelhetsz.

