és egy kis pozitív

városiaskodás. Megint volt ruhacsere a Müsziben, amit én azért szeretek, mert ide tényleg az alteros közönség jár, nem túl sokan, ezért a ruhamennyisg belátható, a minőség jó, van gyerekmegőrzés, a ruhák helyett lehet könyveket és virágokat is vinni.

Egy éve nem voltuk, így elég sok ruha összegyűlt (egy 80 literes hátizsák és egy ikeás nagyszatyor). Ennek persze az volt az előzménye, hogy tegnap átválogattam az összes ruhánkat, a nyári nagyrészét elraktam, a télit elővettem kimosni, rendet csináltam a szekrényben. Attól eltekintve, hogy ezeket a dolgokat meg kell csinálni, kicsit kiéltem a fészekrakási ösztönöm, bár az ablakok lemosásáig még nem jutottam el, mert ma a nagymosás és a takarítás volt soron, és valamikor vasalni is kell, mert kb. 50 ing vár rám.

Szóval elvonultunk hármasban a müszibe, G. volt a teherhordó (ruhák és gyerek), én meg csak urizáltam, és a 92 darab ruhánkat, amit feleslegesnek ítéltem, becseréltük 16 könyre, 19 ruhára és egy majomkenyérfa-palántára. A ruhák között van két zakó, három ing, négy blúzz és két gyapjú térdzokni, a könyvek között a Dühögő Ifjúság, a Sátántangó, az Emlékiratok könyve 2. kötete, Alice csodaországban, Aladdin és a csodalámpa, Micimackó (Prinz Gábor előszavával), Biliárd fél tízkor, a Szép új világ, egy folyóirat az iráni filmről és egyebek.

és egy kis pozitív

és egy kis pozitív” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

