agnosztikus dialógusok 67 – hogy mindenki lássa

– Mit vettél?

– Egy Hetek-et, egy Poszt-ot és egy Barikád-ot.

– A Barikád a Jobbik lapja.

– Igen? Nem volt ráírva. Vagy ha rá volt írva, akkor se néztem meg. Azt hittem, valami szélsőbaloldali magazin.

– És nem nézett az eladó?

– De nézett, csak nem tudtam, miért.

– És a Poszt WB új lapja.

– És én megvettem csak úgy?

– Hát igen. És miért?

– Nem vittem magammal könyvet.

– Ezt meg kellene írnod.

– Hogy mindenki lássa, mekkora idióta vagyok?

– Hát igen.

– Köszi.

Reklámok
agnosztikus dialógusok 67 – hogy mindenki lássa

agnosztikus dialógusok 67 – hogy mindenki lássa” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vááá, tényleg nem tudtad, hogy a Barikád jobbikos? :D:D:D:D
    én tegnap bementem egy újságoshoz, mert utálok úgy kajálni, ha egyedül vagyok, hogy nincs nálam könyv; nézegettem a következőket: Hócipő – 168 óra – HVG -.Nők Lapja, majd újra mind a négyet, hogy melyik legyen, végül a NL lett, mert túl fáradt voltam a politikához. levettem, odamentem a pénztároshoz, mire ő kedvesen mosolyogva: “nehéz a választás?” szimpátiának értékeltem.

  2. vica57 szerint:

    Különben is, a szélsőjobb meg a szélsőbal könnyen összeérhet.

    Időnként én is benézek “ellenséges” területekre, bár elég gyorsan ott szoktam hagyni. De tényleg nem baj, ha az ember ismeri a túloldalt is. Mondjuk, meg azért nem veszem ;-)

    Viszont a választási propagandát gyűjtöm, mindkét oldalét (szórólapokat). Csak hogy tudjuk, honnan indultunk. Majd egyszer rendezem is, de az még eléggé a távoli jövő, maaaajd, ha már nem megy fel az adrenalinszintem tőle.

  3. Ahogy elkezdem olvasni, kajakra azt hittem, hogy tudatos döntés volt a két véglet! (A WB-ről meg a Posztról még sosem hallottam.) Mint amikor valaki a Magyar Nemzetet és Magyar Hírlapot is megveszi a Népszabadság és a Népszava mellé, hátha a kettő gyökéből kijön az igazság. :D

    A Heteket amúgy szeretem (pedig tök előítéletes voltam a Hitgyüli miatt), a Barikád meg… hát, még sosem vettem a kezembe, mert az online felületük épp eléggé nyíltan szélsőjobboldali. Aranyos, hogy még nem futottál össze velük. :)))

  4. ps.: Ja, bazmeg, a volt főnököm. Jó’ van, együtt voltunk hülyék, és én önként írásban csatlakoztam. Nem tudtam, hogy így hívják a lapot, gyakrabban kell Kreatívot olvasnom… vagy csak ránézni néha a FB-jára.

  5. Én nem bírom a jobboldali sajtót olvasni, annyira rossz a stílusuk. Igaz, a baloldalit se nagyon. Narancsot meg ÉS-t se olvasok jó ideje, mert fárasztanak.

    A hetekben volt néhány jó cikk, és volt legalább három propaganda-anyag.

    Női magazinokhoz nincs türelmem.

    Egy időben Rubicon-t olvastam, de azt is meguntam.

    Szóval nem tudom. Inkább maradok a könyveknél.

  6. hahó szerint:

    A Poszt Magazin egészen jó, de csak akkor, ha előtte nem olvastad ki az világhálós információs szupersztrádát.

Itt kommentelhetsz.

