tegnap az orvos

mindent rendben talált. A szülés időpontját korrigálta kicsit (szeptember 24-re), de azt mondta, hogy ha minden ultrahang kisebbet mért, akkor valószínűleg kicsit túl fogom hordani. Hátha nem.

A gyerek az ultrahang alapján 2,80 kg, tehát elvileg túllépett a minimum-súlyon. A feje be van ékelődve, az ultrahang szerint hosszú, vékony gyerek lesz, ezen se lepődik meg senki. Sokat mozog, alig lehetett bemérni a nemtudommit, ami mérni kellett, mert egy annyit sem ült egy helyben. Vettek vért, feltettek a nagyonokos gépre, amelyik mutatja a magzatmozgást és a méhösszehúzódásokat. Mindezekért 40.000 forintot fizettem összesen. Az ultrahangos orvosnő szerint, aki nem látott a 16. hét óta, nagyon lefogytam. Ha azt számoljuk, hogy a szüléskor a zemberről lemegy kb. tíz kiló, akkor közelíteni fogok a 60 kilóhoz. Ami azért már túlzás.

Szóval elvileg a lélek kész.

Reklámok
tegnap az orvos

tegnap az orvos” bejegyzéshez ozzászólás

  1. először azért, mert nem ettem (az 5. hónap végéig), mert feszt kellett hányjak. a hatodik-hetedikben zabáltam, aztán felfedezték, hogy magas a cukrom, most szigorú diétán vagyok, amitől fogyok hetente egy kilót úgy, hogy a gyerek hízik.

  2. Volt már ilyen cukrod az első babánál is? Annyi ilyen kismamával találkoztam, szinte mindenkinek ez volt a baja amikor én voltam bent kivizsgáláson. Annyira furcsa ez… mitől lehet?

  3. Nem, Gedeonnal nem voltak ilyen gondok, és remélem, utána elmúlik, mert nem nagyon magas.

    Felborul a hormonális egyensúly a terhesség hatására, gondolom, ettől an minden szar tünet.

  4. Úgy tudom, ez olyan, hogy amint a baba kint van, már meg is szűnik. Volt olyan szobatárs, akinek az volt a kívánsága, hogy miután megszületik a baba, azonnal adjanak neki egy nagy adag somlóit. :) Minden rendben lesz szerintem, igazán tudatosan csinálod a dolgaidat. :)

Itt kommentelhetsz.

