most fogok idegrohamot

kapni. Bementem a zárójelentésemért a János-kórházba, ahol azt mondták, hogy nem tudnak zárójelentést adni, mert nem találják a kórlapot és a terheskönyvet, mert Sz. doktor “elhányta valahova”, és nem érkezett le az irodára, menjek vissza holnap, addigra megpróbálják előkeríteni.

Terheskönyv nélkül nem lehet szülni, és nincs juttatás a szülés után, ha nem tudom igazolni, hogy részt vettem 4 terhesgondozáson. A terheskönyv hivatalos okiratnak számít, ki tudja? Mert ha igen, és tényleg elhányták, panaszt fogok tenni a betegjogi képviselőnél, és feljelentést a rendőrségen. Soha nem csináltam még ilyent, mindent békésen tűrtem, mint a birkák, de ez túllép minden határon.

most fogok idegrohamot

most fogok idegrohamot” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Uhhhhh :-(
    Szerintem hivatalos, végtére is van benne egy csomó pecsét, aláírás, nem? Remélem, tényleg nem elhányták, csak nem csinálták meg a zárójelentést és hazudtak egyet.

    Vedd fel most rögtön a kapcsolatot a betegjogi képviselővel, és ezt mondd is meg a kórházban, ha megint elhajtanak valamivel. Úgyse ott szülsz, remélhetőleg. A képviselő meg majd megmondja, hogy mit lehet csinálni, ha netán mégis elveszítették a kiskönyvedet.

    De biztosan elő lehet ásni az adatokat, hiszen mindent vezettek a dokik számítógépen is, nem?
    Az OEP-nél (vagy akárhogyan híjják) meg kell lennie a TAJ szám alapján az összes mindenféle beavatkozásnak.

  2. vica57 szerint:

    Az biztos, hogy ez nagyon nem hiányzott neked, főleg, hogy elméletileg pihenned kéne.
    Komolyan az eszem megáll. Már eleve, miért nem készült zárójelentés, amikor eljöttél a kórházból??
    Az én eddigi gyakorlataim szerint távozáskor azt oda KELL adniuk. Jó, nincs sok gyakorlatom, az is főleg anyukámra vonatkozik, de tuti, hogy SOHA nem kellett utólag visszamenni a záróért. Több órát várni rá esetleg, azt igen.

  3. a betegjogi képviselő nem veszi fel. Azért nem adták ide, mert szombat volt, és az ügyelete orvos azt mondta, hogy ő nem írhatja alá, csak az osztályos orvos, aki nem volt bent a hosszú hétvégén. Igen, ide kellett volna adniuk, de a paraszt nővér elhajtott azzal, hogy menjek vissza érte szerdán.

  4. Csilla, én teljesen igazat adok neked, nem is vitatkozni akarok, de a juttatást talán nem veszélyezteti, mert nekem a Szent Imrében rá se néztek a terheskönyvre, hanem anélkül adtak egy igazolást, amely szó szerint azt mondta, hogy “a törvény által előírt 4 terhesgondozáson egészen biztosan megjelent”. Gyanítom, hogy ez nem az én orvosom privát gyakorlata, hanem a kórházé. Kérdezd meg esetleg előtte őket. Ha tényleg mégsem kerül meg. De reménykedjünk…

  5. vica57 szerint:

    Csilla, itt van egy blog, ahol a kismama összeállította a szülés utáni mindenféle ügyintézések tudnivalóit.
    Azt persze nem tudom, mennyire OK, de ott vannak a források is, amiből dolgozott.
    http://reprodukalas.blogspot.hu/

    Lehet, hogy nem is kellene parázni, én is úgy látom, nem a kiskönyv kell, hanem egy igazolás, amit a kórház ad ki.

  6. Igen, elvileg. De gyakorlatilag a kiskönyvvel igazolom, hogy részt vettem. Tehát az orvos megteheti, hogy nem írja rá, ha nem akarja, ha nem tudom igazolni, illetve ha úgy írja rá, hogy meg se nézi (kivéve persze, ha ő kezelt végig, ami az én esetemben ugye nem áll fenn), akkor elég trehány, hogy ráírja.

Itt kommentelhetsz.

