két szobatárs mondatai

a 19 éves, meg Zsuzsa, akit velem együtt vettek fel.

1. Te nem szégyenled, hogy a fiad már nyolc éves és nem tud állva pisilni, ahogy a fiúknak kell?

2. Milyen borzalmas, ha valaki pisilés után nem tud kezet mosni.

3. Az egyik osztálytáram a véres tamponjával firkált a falra.

4. Nekem volt egy olyan ismerősöm, aki csak úgy engedte megfogni a gyereket, hogy előtt fertőtlenítő szappannal kezet mostak.

5. A macska ráfekszik a bébire, nem szabad gyerekkel együtt tartani.

6. Aki egy állatot nem tud rendben tartani, az minek szül egyereket?

7. A kutyánk értelmesebb, mint néhány ember.

8. Az én kutyám segge tisztább, mint a hajléktalanok.

9. Csak a rendes embereket büntetik meg, a hajlktalanokat nem.

10. Mikor mennek a magyarok Erdélybe busszal, megdobálják őket kővel.

11. Én nem magát a cigányt nem szeretem, hanem az aljanépet.

12. Magyarországon én vagyok otthon, nem a cigányok.

13. Én sem tudtam megkülönböztetni, hogy ki cigány, ki roma, ki román, ki erdélyi.

14. De én nem szeretem, ha valaki nagyon rasszista.

15. Olyan hülyesgekre használják a kortárasim a fészbúkot, hogy az nem igaz, kiírják, hogy épp hol vannak.

update

16. Én 14 éves voltam, amikor elkezdtem bulizni, és 16 évesen hagytam abba, a harmadik párommal. Szívbajt kapok, hogy a korombeliek (19) milyenek. Isznak, buliznak, drogoznak, apuka eltartja őket.

17. Ha valaki csak a második kapcsolatában él, az hogy nevel gyereket?

18. Nem is neveli a gyerekeket, minek csinál az ilyen gyereket?

két szobatárs mondatai

két szobatárs mondatai” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Basszus.
    (bocs, de ez volt az első gondolatom, már az 1. mondatnál)

    Remélem, nem lesz semmi probléma a hosszú hét vége alatt sem és tényleg hazamehetsz még egyben a babával.

  2. Egyelőre úgy tűnik, hogy idejében elkapták a puját, aki nagyon igyekezett kifele. Három hetet kell kibírnom, azaz az augusztust, és akkor már nem koraszülött.

    A görcsök elmúltak, a feszítő érzés az alhasamban, meg a masszív hátfájás maradt.

Itt kommentelhetsz.

