Színhelyszemle

Well, végül sok, hát miért nem így csinálta kezdetű mondat után, amiből kiderült, hogy totál idióta vagyok, felvettek a jános kórházba. Megint elvégeztek rajtam mindenféle vizsgálatot, és kaptam tüdő-érlelő injekciót, ha esetleg.
A görcsök egész nap jöttek, hol gyakrabban, hol lassabban. Két doki is azt mondta, hogy szerinte nem fogok szülni. Remélem.
A szalonban én vagyok a legkevésbé súlyos állapotban, ez jó, a társaság is jó, sokat nevetünk. Köszi mindenkinek az aggodast. Egyelőre csak telefonon tudok netezni, uh. a bejegyzések rövidek lesznek és informatívak, mert az okostelefon billentyűzete rettentő buta, egy ujjal lassan lejen az írás.

Reklámok
Színhelyszemle

Színhelyszemle” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

