kissé negatív nap

volt a mai.

Mert fél kilenctől 11-ig vártam a dietetikusnál. Közben kiolvastam egy fél krimit. A dietetikus megkérdezte, hogy miért csak most jövök a cukorral, mikor a vizsgálat a 26. héten volt. Mert most küldtek, azért. Kérdezte, ki az orvosom, de nem várta meg, hogy elmagyarázzam a helyzetet, így valószínűleg azt a dokit fogja lecseszni, aki még nem is tud rólam. Kiderült, hogy a terheléses vércukor-vizsgálatot (7000 Ft.) nem úgy végezték el, ahogy kell, azaz nem vettek vért éhgyomorra, a cukor megivása előtt. Komolyan elgondolkoztam azon, hogy megszülöm ezt a gyereket, és más orvost keresek magamnak. Mert a figyelmetlenség oké, de a szakmai hibák már annyira nem.

A cukor-oktatáson döbbentem rá, hogy másfél hónapig éhezni fogok.

Megpróbáltam elérni a dokimat telefonon. Eddig sikertelenül, hagytam neki két embernél is üzenetet, hogy hívjon vissza, mert fontos, mind a ketten azt mondták, hogy nem adhatják meg a mobilszámát, még sürgős esetben sem. Remek. Görcseim vannak, olyanok, mint a menstruációs görcsök, és alul a hasam eléggé fáj. Viszont a fürdéstől elmúlik. Ej, ha vannak, és bedurvulnak, bemegyek a sürgősségre.

Miért jár a zember magánrendelőbe sok pénzért, ha ott sem lehet teljesen biztos abban, hogy megfelelően fogják kezelni?

kissé negatív nap

kissé negatív nap” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

