megpróbáltam egy listát

összeállítani ahhoz, hogy mi kellhet a kórházban. Ha így haladok, legalább két bőrönddel fogok bevonulni, ami azért is érdekes, mert nincs két bőröndünk, és mert most a lehető legrövidebb időt szeretném bent tölteni.

papírok:

– személyi, lakcímkártya, leletek, terheskönyv, anyakönyvi kivonat (erre rá kell kérdezni, mert állítólag az, hogy ne legyen egy vagy három hónapnál vagy 300 napnál régebbi – eltérnek az infók, már nem érvényes)

gyerek:

– body, felső, sapka, hálózsák, takaró, textilpelenka, hordozó

– pelenka, púder a köldökére meg kenőcs a fenekére (vagy fordítva, ezt még fel kell iratnom az orvossal)

– rékérdezni, hogy amíg bent vagyunk, kap-e a gyerek ruhát (négy éve így volt, és jól letoltak, amikor feladtam a sajátot)

nekem:

– szülő pizsama, váltás, kinti ruha, tusoló papucs, törülköző, hajszárító, fürdőköpeny

– evőeszköz, bicska, szalvéta, wc-papír, kencék, szemüveg, kontaktlencse, törlőkendő

– bimbóvédő, mellszívó, melltartóbetét, tena, eldobható bugyi,

– szőlőcukor, szörp, mazsola

– aranyérkenőcs, algopyrin, glicerines kúp

– telefontöltő, telefon, könyvek, kispárna, boríték, füldugó

 

megpróbáltam egy listát

megpróbáltam egy listát” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Csupa fontos dolog, Fogkefe, krém?
    Én a szőlőcukor-mazsola-szörp hármast nem vinném, meg a hajszárítót sem feltétlenül, a kórházban meleg van, magától is megszárad, de igazság szerint én notórius hajszárítókerülő vagyok, nincs is .-)

  2. A múltkor Gedeonnal reggel négytől vajúdtam délután ötig, amikor megszületett. És közben muszáj volt enni-inni (igaz, nem maradt meg bennem semmi). Utána pedig gyorsan meg kellett innom néhány liter vizet, és erre a szörp a legalkalmasabb, mert az ásványvizet nem szeretem, a gyümölgylé meg ebben a mennyiségben egy jó kis fosást okoz.

    A hajszárítóval meg az van: a múltkor, mikor szültem, le volt vágva a hajam rövidre, kb. 1 centisre, fel sem merült. Most hosszú. Ha lesz energiám a szülés előtt, befonom kettőbe és lelakkozom, hogy ne zavarjon, mert az aztán bírja 4-5 napot, akkor nem viszem. Ha nem lesz hozzá energiám, akkor viszont muszáj lesz az izzadt loboncot megmosni, és nem szárad olyan gyorsan.

Itt kommentelhetsz.

