szerencsésen

visszaértünk Pestre, nem szültem meg a nagy kelet-európázás közben.

Jelentem, a tenger kékebb, mint evör,

vama-n még mindig sokan olvasnak,

van strand-könyvtár, hamuzó viszont nincs,

nem volt szélcsendes idő,

a dobrudzsai dinnye sokkal finomabb, mint bármelyik erdélyi társa,

vama-n nem lehet miccset enni, mert nincs,

a kínai napernyő és játékok az első használat után tönkremennek,

sok a külföldi, ami meglepő,

Kolozsvár ugyanolyan kúl, mint mindig,

falun az illatok ugyanolyanok,

a hegyek is megvannak még,

a vonatok ugyanannyit késnek, mint mindig (legalább egy órát),

az állomások nem tisztábbak,

a szúnyogok rémesek,

az áfonya, a málna, a házisonka és a házisajt változatlanul a szívem csücske,

a kolozsvári piac jobb és olcsóbb, mint bármelyik Pesten, és még mindig árulnak a hóstátiak,

a román könyvek sokkal olcsóbbak, mint a magyarok,

a H & M-ben csak hajgumit volt érdemes venni, a Cărturești viszont tele van jó könyvekkel,

a napszemüveggel úgy vagyok, mint a szőke nő az üres szobában két golyóval: az egyiket elrontja, a másikat elveszíti, az idén már a harmadikat rontom/veszítem el,

fontos dolgot nem vesztettünk el,

a krasznai turkáló jobb, mint bármikor máskor, 50 lejből (3500 Ft) felöltöztettem Gedeont télire, és vettem Jakabnak egy új hordozót ugyanennyiért,

a macska meg három órája panaszkodik.

Reklámok
szerencsésen

szerencsésen” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Remek, hogy nem volt különösebb gubanc és jól éreztétek magatokat. Remélem, kisimultak az idegeid :-)
    Tényleg, Szerénkével mi van ilyenkor? Már akartam kérdezni. Nekem is gond elmenni itthonról egy napnál hosszabb időre a 2 kutya meg 1 macska miatt. Korábban nem volt probléma, mert volt velük itthon valaki, de már nincs, unokahúg Angliában él, gyerek meg Pesten és nem akar/tud napokra kiköltözni ide.

Itt kommentelhetsz.

