szavaztam a Goldenblogon

saját magamra, ha már volt valaki olyan kedves, és benevezett (mielőtt én beneveztem volna magam). Nagy hazugság lenne másra szavazni, én bevallom őszintén és férfiasan, mint Rejtő Jenőnél oly sokan, hogy a saját blogomat szeretem a legjobban, minden álszerénység nélkül. Ha akad valaki, aki nem ír blogot, és történetesen rám akar szavazni, annak hajrá, az ego-kategóriában van nevezve, ami a tartalmát tekintve cseppet sem meglepő.

Reklámok
szavaztam a Goldenblogon

szavaztam a Goldenblogon” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Annyira röhögök most…:) Mondjuk én nem magamra szavaztam (PopArtban vagyok), de nagyon tetszik, amit írtál – mint rendesen.

Itt kommentelhetsz.

