mai menü – tojássárgája cukorral

Nem volt – ugye – csoki, csak valami borzalmas cukorkák, amikor én gyerek voltam. Így amikor édességet akartam enni, akkor ezt ettem. Ma nagyon kívántam valami édeset, de semmi nincs itthon, mert alapállapotban nincs itthon édesség, mert minek, és mikor már harmadszor mentem a hűtőhöz, hogy hátha mégis találok valami finomat, eszembe jutott, hogy én ezt mennyire szeretem.

Emlékszem, hogy ezt valamire gyógyszerként is ettük, csak épp arra nem emlékszem, hogy mi volt az.

mai menü – tojássárgája cukorral

mai menü – tojássárgája cukorral” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

