mai menü – pulykahús meggymártásban

A másik pulykacombbal is kellett kezdenem valamit, mert ott kuksolt szerencsétlen a hűtőben, úgy, ahogy a levesből kivettem.

Mivel a narancsos kacsát nagyon szeretjük, arra gondoltam, hogy hátha más főtt hús is beválik édesmártással. Ezt csináltam vele:

kimagoztam fél kiló meggyet, odatettem főni cukorral (5 evőkanál), kis citromlével. Mikor felfőtt, belekevertem három kanál maradék eperlekvárt (eedetileg narancslekvárt akartam, de kiderült, hogy elfogyott), a fűszerkeverékemet (szerecsendió, kesudió, mittoménmilyen dió, fahéj, szegfűszeg, szegfűbors összedarálva), 2 dl gyümölcsjaurtot, egy chilit és 4 szem fehérborsot. Reszeltem bele narancshéjat és citromhéjat.

Az egész sötétpiros kulimászt összefőztem a főtt hússal.

Rizs vagy sima főtt krumpli talál hozzá.

mai menü – pulykahús meggymártásban

mai menü – pulykahús meggymártásban” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

