lehet irigykedni

– És hány kilóval több most, mint a terhesség elején?

– Kettővel. Az ötödik hónapig csak fogytam.

– És mit eszik?

– Mindent, még édességet is.

– És hányszor?

– Kétóránként. Zabálok. Mármint magamhoz képest.

– Jó magának. És két kilót hízott.

– Igen.

lehet irigykedni

lehet irigykedni” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nem tudom, pedig tényleg rengeteget eszem. Mármint magamhoz képest. És sok édességet, ami máskor egyáltalán nem jellemző. Visszanyalt a fagyi: nem Kronosz zabálja fel a gyermekeket, hanem fordítva :)

  2. A lehet irigykedni-be beszállok :-)
    A terhességem alatt nagyjából annyit fogytam, amennyi a gyerekkel rám jött, így nagyjából 18 éves korom óta nem voltam olyan vékony, mint szülés után.
    (igazából nem tudom pontosan, korábban mikor voltam utoljára 62 kg, mert nem nagyon voltam jóban a mérleggel, azt tudom, hogy valamikor 13 éves korom körül ennyit mutatott, és akkor még növésben voltam, az évekkel pedig nem lettem soványabb)

    Nem, nem volt semmi bajom, egyszer sem hánytam, egyáltalán, rém könnyű terhességem volt, még csak savasságot sem okozott, csak épp nem kívántam enni, a gyerek ráült a gyomromra. Teljesen bent ücsörgött a bordáim és a csípőcsontok között. A szülés előtt, ha felvettem egy vastagabb pulcsit, nem látszott a pocakom…
    Dolgoztam is az utolsó napig majdnem.

    Sajnos nem sikerült megtartani a súlyt :-(
    Most úgy 40-et simán le kéne dobnom, na ez az, ami nem megy a kevés mozgás miatt.

Itt kommentelhetsz.

