a terhesség

legnagyobb, ha nem egyetlen előnye is az álmokhoz kapcsolódik, a megemelkedett hormonszint miatt teljesen másképp álmodok, mint egyébként, minden sokkal élénkebb, érzékletesebb, valóságosabb, a jó álmok is (és persze a rosszabbak is), de az éjjel jó álom volt, magabiztosság-erősítő álom, olyan helyzetbe álmodtam magam, amiről tudom, hogy a valóságban soha nem fordulhat elő (minden előfordulhat, csak a seggünk nem, mondta régebb Gada, aki már rég nem ír blogot), de ez a helyzet biztosan nem, ezért jó néha egy párhuzamos világot álmodni, hogy lehessenek benne ilyen élmények is. Az álom egyébként annyira életszerű volt, hogy nem felejtettem el tíz perccel az ébredés után, mint ahogy szoktam a többit, a hangulata megmaradt. Mikor felébredtem, és rájöttem, hogy csak álmodtam, gyorsan visszaaludtam, csak hogy tartson még.

Reklámok
a terhesség

Itt kommentelhetsz.

