azért nem nézek

horrorfilmeket, mert minek. Szinte minden éjjel álmodok valami horrort, ma éjjel például hangyainváziót. Nekem ez bőven elég horrornak.

azért nem nézek

azért nem nézek” bejegyzéshez ozzászólás

  1. ErikaO szerint:

    Néha az az érzésem, ha összetennénk az álmainkat, még valami jó dolog is kisülhetne… Nem kimondottan horror, de eléggé bizarr: nálam ma éjjel napkitörés volt (tudtam, h az) … s valami rozsdás-narancsos forró homok/por hullott az égből…

  2. Szívemből van szólva. Állítólag alkat kérdése, mi, neurotikusok szorongunk annyit egy normális hétköznapon, hogy azzal semmiféle horrorfilm nem ér fel, ráadásul ennek folytán nem szorulunk import szorongásokra. Na, ez is micsoda előny. Éppen ezért soha nem néztem horrorfilmet, talán egyet se, nemhogy végig, de hosszabb részleteket se nagyon. Ki is maradtam ebből a műveltségből teljesen. Az én fantáziám bőven eleget büntet mindenféle idegen inputok nélkül, nekem nem kell elszabadult kísértethajó meg szellemjárta ház, a saját tökéletesen ismerős hálószobám is a végtelen kockázatokkal terhes univerzum része. ;)

Itt kommentelhetsz.

