a pünköstnek jeles napján

ahelyett, hogy ünnepeltem volna, az ágyban feküdtem, mellettem Gedeon. Az egész családot utolérte valami, G. a fosós, Gedeont a szortyogós-köhögős, engem a fosós-és-szortyogós köhögős aktuális vírus, a fejem akkora, mint egy dinnye, és az éjjel kiderült, hogy kevés a házban egy wc, így újra használatba vettem a bilit.

Emellett persze a zember csak akkor fekszik állandóan, ha muszáj, úgyhogy pihenésképp felraktam a könyvek egy részét, hogy haladjunk már. És ismét megállapítottam, hogy rengeteg könyv van a házban.

A kolozsvári út erre is jó lesz: át akarom válogatni, ami még otthon van.

Reklámok
a pünköstnek jeles napján

a pünköstnek jeles napján” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

