Magyarország néha

még Romániánál is sokkal “balkánibb”. Mostanában elég sokat kellett itt-ott sorba állni, egyetemen, óvodai beiratkozáson, hivatalokban, és ahol nincs számhúzás, ott mindig akad valaki, aki képtelen kivárni a sorát, és be akar menni soron kívül.

Ma pl. az óvodai beiratkozásnál is volt két fehérnép, aki képtelen volt megérteni a sor ideáját, és az egyik szabályos jelenetet rendezett, hogy ő tizenkét órát dolgozik, és két gyereke van, és most is épp egy megbeszélésen kellene lennie, és milyen felháborító, hogy én nem engedem őt előre. És mikor bennem is felhorgadt a székely vér, és megmondtam neki, hogy ne higyje, hogy ő az egyedüli, akinek dolga van, szabályosan kijelentette, hogy szerinte én nem dolgozom, és előre kellene őt engedjem. Erre én csak annyit mondtam, hogy mégis honnan olvasta ezt le, a homlokomról? Hát remek. Milyen kár, hogy a jó beszólások mindig de mindig utólag jutnak az ember eszébe. Én azért ezt nem gondoltam volna, hogy egy beiratkozást sem lehet civilizáltam elintézni. És ezért nem szabad semmiféle anyafórumot, anyablogot, bezzeganyát olvasni. Az ember saját nyugalma érdekében.

Meg már régóta készülök írni egy bejegyzést a mindenfelé megfigyelhető kettős mércéről és képmutatásról, de azt hiszem, ma még nem vagyok elég dühös ehhez.

Lesznek itt még bajok, kéremszépen.

Reklámok
Magyarország néha

Magyarország néha” bejegyzéshez ozzászólás

  1. v10r1c4 szerint:

    Hát már gy ideje látom, hogy Mo sokkal “balkánibb” a behivatkozott Balkánnál meg dehátezromániánál… Tudod mit, nem ugrom ki a bőrömből, hogy igazam van és nemmegmondtam. Inkább bosszant, hogy bazki, látni lehetett, hogy ahol a legjobban sznobulnak meg hajtogatják, hogy Balkán, Balkán, ott esnek a legjobban pofára, és tessék. Nem örülök.

Itt kommentelhetsz.

