annyira szokatlan

volt éjjel a földrengés, hogy éjjel egykor ezt tárgyaltuk, hogy vajon tényleg éreztük-e, és azt éreztük-e, amire gondolunk. Én félálomban voltam, G. meg dolgozott, a félálomban azt éreztem, hogy megmozdult az ágy alattam, mint amikor jó erősen nekimegy valaki. De az félálom miatt azt hittem, hogy álmodtam, de aztán felébredtem, és G. is elmesélte, hogy milyen furcsa volt, pattogtak az ablakok és rezgett a padló. Még egy másodperc sem volt.

Aztán miután jól megtárgyaltuk, hogy biztosan földrengés volt, megijedtünk, hogy mi lett volna, ha. De addigra már minden visszaállt a normálisba.

annyira szokatlan

annyira szokatlan” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Én nem vettem észre, erre talán nem volt annyira erős, viszont a kutyák furán viselkedtek. Azt hittem, csak ki akarnak menni, mert mászkálnak az utcán, de akkor feküdtem le és eszemben se volt kimászni az ágyból miattuk.

Itt kommentelhetsz.

