az éjjel

három órát aludtam, tizenegytől kettőig. Akkor pánikba esve felébredtem, hogy nem vagyok kész. Felkeltem, deolgoztam hétig. Most a 68. oldal korrektúrázásánál járok, és még van húsz.

Most ünnepélyesen megfogadom magamnak, hogy ha még egyszer arab témájú dolgozatot írok, és fogok, nem lesz benne egyetlen egy darab átírás sem, csak a fonetikus átírás és az arab megfelelő.

A jegyzetanyag javítása és a bibliográfia még mindig hiányzik.

Ma mindenképp be kell fejeznem, mert holnap sürgősséggel kinyomják, bekötik, és megpróbálom leadni. És ha nem sikerül, még mindig ott a hétfő.

az éjjel

az éjjel” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

