kitettem a pont

az államvizsga-dolgozatom főszövegének végére. Most már csak olyan részletkérdések vannak hátra, mint az arab átírás átjavítása mindenhol, néhány táblázat legyártása, a jegyzet-anyagom kijavítása, a hiányos jegyzetek pótlása, a bibliográfia pontosítása, a befejezés és konklúzió megírása.

Ezzel nagyjából megleszek kedden, így szerdán el tudom vinni köttetni, és pénteken insalla leadom. Ha mindent beleszámítok, kb. 100 oldal.

A főszöveg ebből kilencven, a tábláatok 5, bibliográfia kettő, előlapok, köszönetnyilvánítás.

Fúúúúúúú.

 

Reklámok
kitettem a pont

kitettem a pont” bejegyzéshez ozzászólás

  1. szuper, gratulálok! én is így tervezem, hogy pénteken leadom, remélem sikerül tartani magam az ütemtervhez (mint ahogy sosem szokott sikerülni). :) arabon csaphatunk majd valami “boldog szakdogaleadást!” bulit. :D

  2. Gratulálok, nagyon ügyes vagy. Ennyi minden mellett… :) Nekem anno nagyon nem jól sikerült. Máig se tudom, hogy kéne belőle normálisabbat faragni. Minden esetre az adatgyűjtés nagyon jó volt :)

Itt kommentelhetsz.

