csak a budin

ülve van net, egyelőre, s az se mindig, mert még nem irattam (vagy írattam, sose tudom ezeket a hosszú magánhangzókat) át az upécsét. Tegnap a személyimet hagytam itthon, ma pedig a bérleti szerződést.

Az államvizsga-dolgozatom utolsó két fejezetét ezért átható kanálisszagban írom, hogy ne legyek nagyon vulgáris, fél seggel a vécéülőkén, egy bizonyos pozícióban, a laptop a vállfás dobozon, ami csak ott fért el.

Viszont ma hazafelé övet, amikor a buszon pont a dolgozatomat korrektúráztam, megszólított egy bácsika, akiről kiderült, hogy a volt jugoszláv nagykövet (nem fiatal, ha jugoszláv), mert látta, hogy mit olvasok, és hogy ez mi? Mondtam neki, hogy az államvizsga-dolgozatom, és ha találok hozzá kiadót, mikor befejezem, akkor tankönyv lesz belőle. Hogy ezt én írom? Nahát. Igen elcsodálkozott, aztán elmondta, hogy neki mennyi muszlim (bosnyák) ismerőse van, és hogy a wahhábiták mennyire nyomulnak, és hogy övék a jövő, én persze próbáltam óvatos ellenvéleményt megfogalmazni, de nem nagyon lehetett, nagyon kategorikus volt, mindenestre adott egy névjegyet, hogy ha megjelenik a könyv, hívjam fel.

csak a budin

Itt kommentelhetsz.

