na, minden

rendben, egyelőre. A gyerek szerencsére él, mozog, megvakarta a fejét vizsgálat közben, arrébb ment, szopta az ujját. Munkaneve JakabLujza (a változtatás jogát fenntartva) szemmel láthatólag jól elvan odabenn.

Mivel elég öreg vagyok, genetikai teszteket is kell végezni. Választhattam, hogy vért vesznek kétszer, vagy hagyom, hogy a magzatvízből mintát vegyenek, és hasba szúrjanak egy akkora tűvel, mint a Pulp Fiction-ben. Szerintem aki látta azt a jelenetet, nem kockáztat. Na, melyiket válaszottam szerintetek?

Nyilván a vérvételt. Ez is elég jó eredményt ad. Így ma vért is vettek tőlem. Ami plussz 30.000 forintba került, a 24.000 mellett, amit az ultrahangért és a dokiért fizettem. És ugyanezt még egyszer meg kell ismételni egy hónap múlva.

Egyelőre nem híztam, még mindig 68 kiló vagyok, ami azt jelenti, hogy fogytam, ami a sok rosszullét miatt nem is csoda. A vérnyomásom is 104/55 volt.

A hányingerre felírtak B6-vitamint. Ha tudtam volna, hogy ez ilyen egyszerű, akkor nem várok vele eddig.

Reklámok
na, minden

na, minden” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Örülök, hogy eddig minden rendben van a babával. Remélem, a továbbiakban sem lesz semmi gubanc és a rosszulléteid is megszűnnek.

  2. Most néztem meg a jelenetet, azért a pocakszúrás nem egészen így történik, az tuti :-))
    De nem csodálom, hogy inkább nem kockáztatod meg.

  3. az egyik legdurvább jelenet a filmben. (bár a mellkasába szúrják, nem a hasába:))
    teljesen megértem, hogy a vértételt választottad…

  4. szerintem a lövöldözős jelenetek sokkal durvábbak, de azt nyilván nem lehetett ide beidézni :)

    azért az érdekes, hogy amikor először láttam a filmet, annyira untam, hogy elaludtam rajta…

Itt kommentelhetsz.

