agnosztikus dialógusok 38.

– Az óvodában is mindenkit nevel, van egy ilyen korszaka a gyerekeknek.

– Teljesen megértem, valahogy bosszút kell álljanak.

– Akkor innentől kedve te neveled, álljon rajtad bosszút.

– Azt hittem, azt fogod mondani, hogy már megint a pumával vagyok.

– Igen, megint a pumával vagy.

***

Pistike dicsekszik Ancsikának:
– Te, képzeld, tegnap megtámadott egy puma!
– Nem mondod! És mit csináltál?
– Elkezdtem futni!
– De Pistike! A puma is tud futni!
– Jó jó, de én átugrottam a patakot is!
– Ugyan már, Pistike, a puma is átugorja a patakot!
– Na de én utána felmásztam a fára!
– De Pistike! A puma is mászik fára!
– De de én átugrottam egy másik fára!
– Jaj, Pistike! A puma is simán átugrik a másik fára!
– Most akkor te kivel vagy, velem, vagy a pumával?

Reklámok
agnosztikus dialógusok 38.

agnosztikus dialógusok 38.” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Háttööö…
    Igen, a gyerekek úgy 3-4 éves koruk körül nevelik a környezetüket, azaz kíméletlenül számon kérik rajtuk azokat a szabályokat, amelyeket neki is be kell(ene) tartaniuk…

    Nekem sokszor elmesélték (de az is lehet, én magam emlékszem rá, mert utána igen megszidtak…), hogy egy alkalommal amikor ott voltam a szomszédban – ők tartottak tehenet és kimérték a tejet, készítettek túrót, tejfölt is -, rászóltam az egyik idős nénire (vevő), aki belenyalt a tejfölbe (az ujjával vett belőle kóstolót) azzal a versikével, amivel engem rendszabályoztak:
    “Ejnye, szégyelld magadat,
    nyalakodni nem szabad”
    :-))

  2. hehe :) Gedeon engem is szorgosan nevel, meg az apját is. Valamelyik nap azon nevettünk, hogy Gedeon levert egy tányért, eltört, és ment is a sarokba. Utána G. is levert egyet, ami nem tört el, és mondtuk, hogy igazából neki is a sarokba kellene állnia.

Itt kommentelhetsz.

