a HÖK-listáról és a szájd-effektekről

“Sok emberrel beszélgetve többen mondták, hogy őket nem zavarja az, hogy a kollégáikat valaki lezsidózta, lecigányozta, lehülyepicsázta, mert hát ezek úgy is látszanak az emberen, és úgyis mindenki ezt teszi, kategorizál. Ebben nem is az a rémisztő, hogy az emberek kategorizálnak, hanem hogy milyen könnyen ad egy huszonéves generáció felmentést a származáson, kinézeten alapuló hátrányos megkülönböztetésre, címkézésre. Mindenki ezt csinálja, mindenki turkál a másik fészbúk-profiljában, és attól, mert mindenki ezt csinálja, ez valahogy normális lesz, mint a százezer légy esete a hülyeséggel.” – olvasd el a teljes cikket a transindexen.

Reklámok
a HÖK-listáról és a szájd-effektekről

a HÖK-listáról és a szájd-effektekről” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Mert én is itt élek, és nem teszek semmit.
    Mert magyar vagyok.
    Eddig sem szerettem túlzottan erre gondolni.

    Amúgy megosztottam a fészen az írásodat, Pontosan ezzel a gondolattal.
    Azt nem néztem meg, hogy bárki is reagált-e rá az ismerőseim közül, mert nem érdekel.

Itt kommentelhetsz.

