hát én

eléggé el vagyok tévedve, mert sose gondoltam volna, hogy egy sima fénykép ekkora (több százas) látogatottságot generál.

Elmondanátok, hogy mi volt nektek ezen ennyire érdekes?

Reklámok
hát én

hát én” bejegyzéshez ozzászólás

  1. doragon szerint:

    Szerintem szokványos internet-jelenség, mert “hurrá, kép, nem kell olvasnom (az olyan fárasztó)” :D

  2. Szerintem az ember kíváncsi (én bizonyosan) .-))

    A kép valóban egyszerűbben értelmezhető, sok minden kiderül a segítségével, amit csak nehezen lehetne szavakba foglalni.
    Téged már láttunk sokszor (főleg a divatbemutatóidon :-)) ), Gedeont is párszor, de a párod nem igazán fordul elő itt, utalni is elég keveset szoktál rá, ez nyilvánvalóan a legbelsőbb magánszférádba tartozik, ami nem baj. Csak még kíváncsibb lesz ettől az ember őrá is.

    Egyébként pedig: helyesek vagytok, és nagyon tetszik, hogy semmi merev szertartásosság nem látszik a képen.

Itt kommentelhetsz.

