persze, savanyú a szőlő

– mondhatnád, és igazad lenne. Még egyszer, és akkor utoljára a blogversenyről.

Eddig összesen tizenhárman szavaztak. Ez még ahhoz is kevés, hogy egyáltalán versenyben maradjak. De nem is ez a baj, tudom, hogy engem nem érdekelnek a “csajos” témák: szex, szerelem, gyengédség, párkapcsolat, műköröm, sütés-főzés, diéta. Szerencsés vagyok, mert nincs mit írnom róla, nem feszeget ez a fajta mondanivaló. Igen, tudom, sokkal izgalmasabb lenne ez a blog, ha hozzátennénk egy adag drámát. De nem. Inkább meg szeretném tartani egy csendes, néha unalmas gondolkodósaroknak. Igen, a boldogság unalmas, viszont lehetőséget ad arra, hogy a zember (én) magán kívül másra is koncentráljon. Örülök, hogy (úgy tűnik) elmúltak azok az idők, amikor magamon kívül semmi másra nem tudtam figyelni.

Csak egy kicsit mocorog bennem az érzés, ez a mindig másodiknak lenni érzése. Aki kistestvér, az tudja jól, miről beszélek. Hogy mindig van egy bezzeg. Hogy nem csak te vagy, hanem mindig csak ahhoz képest vagy. Engem ez az érzés végigkísért eddig mindenhol: soha semmiben nem voltam a legjobb, nincsenek kiemelkedő képességeim, amik látványossá tehetnék azt, amit csinálok. Mindig mindenben van valaki, aki bezzeg. Aki jobban tudja, jobban csinálja. Ez azért néha nagyon elszomorít.

Szóval ennyi volt. Lehet még szavazni, persze, de innentől kezdve én nem reklámozom magam.

Reklámok
persze, savanyú a szőlő

persze, savanyú a szőlő” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Úgy látom, az egykeségnek is megvannak a maga előnyei :-))
    (nincsenek ilyen mindigmásodik érzéseim)

    A blogról: amikor még csak időnként botlottam bele (Vera blogjait olvasva), kezdetben fura volt, olyan MÁS, mint a többi, mind a témaválasztását, mind a hangnemét, stílusát tekintve.

    Most is markánsan más, de ez számomra előny, mondhatni: rászoktam :D

  2. Az igényes dolgokra mindig kisebb a kereslet (gondolkodásra pláne), de ezt bizonyára te is tudod. Szerintem vigasztaló lehet a tudat, hogy nem bugyidivatra kattintó unatkozókból tevődik össze az olvasóközönséged:)

  3. igen, én is ezzel vígasztalom magam :) én határozottan nem akarnék olyan olvasótábort, ahol sok mindenki sok hülyeséget fecseg.

  4. Én szavaztam rád, és reméltem, hogy előrébb kerülsz, többeknek feltűnsz. Én is szeretném, ha nem kellett volna drámáról írnom, de sajnos. És kurva nehéz, csak milligrammnyi vigasz a blog.

  5. Köszönöm! Igen, ezért használtam a szerencsés vagyok-kifejezést. Nem én irányítom, hogy így van, ez most így van. Sokszor volt, hogy nem így volt.

  6. Hát szóval megvan a végeredmény (tudom, tudom, Hát-tal nem kezdünk mondatot, de én megteszem).
    Mit mondjak? Szoktam nézni a két nyertes blogot (is, meg még másik tucatnyit), de még sose volt ingerenciám kommentelni ott.
    Mondjuk, ez nem feltétlenül veszteség :-))

  7. én is megnéztem a tegnap, és rezignááltan megállapítottam, hogy ezek szerint a nl-nak főzőblogra volt szüksége.

  8. igazából ebben az egészben én voltam a hibás, mert attól, hogy nő valaki, a blogja még nem esik ugyanaon kategóriába, arról nem is beszélve, hogy a kiírásban az egy szexista álláspont, hogy a nők másként látják a világot. mihez képest másképp?

Itt kommentelhetsz.

