ma négykor

keltem. Tanultam. Leszállítottam Gedeont. Bementem az egyetemre. Fénymásoltam egy kollégának jegyzetet holnapra. Kiderül, hogy a vizsga fejenként fél óra. Legalább. Tizenöten vagyunk. Nyugalmamban elmentem a könyvtárba tanulni. Ettem. Vártam az ajtó előtt másfél órát. Vizsgáztam két sorstárssal együtt kettőt. Kiderült, hogy nem a jó olvasmánylistát olvastam, hanem azt, ami a honlapon volt, és amin legalább 20 tétellel több volt – avagy így szivasd mg magad vizsgaidőszakban. Bementem a turkálóba egy kis vígasztaló turkálásért, túrtam egy blúzt. Hazajöttem. Holnap megint négykor kelek.

ma négykor

Itt kommentelhetsz.

