a félelem olyan

mélyről jön és olyan erős, hogy meg se próbálok visszaaludni. Háromszor leellenőrzöm, hogy csak álmodtam az egészet, a gyermek békésen szuszog az ágyában. Ahogy ülök a sötétben, az álom képei ott úszkálnak előttem – csak félig vagyok felébredve, reszketek a félelemtől. Megyek egy kört, hátha múlik. Nem múlik. Az érzés nagyon eleven, majdnem annyira, mint a pánikrohamok. Az az érzés, amikor megtudod, hogy tragédia történt és te vagy a hibás. Felkapcsolom a lámpát, hátha jobb. Nem jobb. Megint megnézem a gyereket. Szuszog, semmi baj. Megnyugodhatnék, de nem tudok.

Az álmodtam, hogy a gyereket ott felejtettem egy tóban, és megfulladt.

 

 

a félelem olyan

a félelem olyan” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

