lassan szükségét kezdem

érezni, hogy használjam a besírok-kifejezést. Nem, valójában nincs ilyen szó, csak a szlengben. Én meg, ha már szlengről van szó, inkább használom a kóólozsvárit, mert az legalább vicces. Ezen a mai napom azonban, úgy érzem, be fogok sírni, mondjuk a vécébe, vagy a kádba, vagy egy nagy kockás zsebkendőbe.

Szóval bementem ma az egyiptológia-vizsgára, úgy, hogy szinte az egész Kákosy-t végigolvastam, és a negyven pontból egyet sikerült összehoznom, amiről biztosan tudom, hogy jó. Hogy Atum a lenyugvó napkorong. Egy 430 oldalas könyvből ez azért nem túl sok.

Olyan kérdések voltak, hogy mi van XY (fáraó) sírjának bal alsó sarkában. Hát, remek. Meg hogy milyen természeti jelenségre vezethető vissza Hórusz szemének elvesztése.

Rég éreztem ekkora seggfejnek magam.

Emettell voltam a könyvtárban, mert a következő vizsgámra ki kellett vennem 14 könyvet. És ez az olvasnivaló kb. fele. Besírok, komolyan, még ma még mámma.

lassan szükségét kezdem

Itt kommentelhetsz.

