újabb helyzetjelentés

az derekam állapotjáról.

Túl korai volt a lelkendezés, persze. A fájás nem múlt el, és ezen mit sem segít az a tény, hogy már nem járok terhesre kitolt hassal, mert képtelen vagyok másképp, hanem normálisan, és le is tudok hajolni. Mert kiállt ugyan a görcs belőle, de fájni még mindig fáj, igaz, most meglehetősen egyoldalasan, csak a jobbik felem.

De ma már tudtam ülni, így ebből vaslogikával arra következtetek, hogy mégiscsak van valami fejlemény a dolgokban.

És ma, amíg Gedeon a 101 kiskutyát nézte, végre fürödtem is egyet egyedül, pontosabban Kákosy Lászlóval és az Óbirodalom fáraóival, és végre nem a kismillió műanyag jétákkal kellett megosszam a fürdőkádat, amelyek alapesetben ott úszkálnak körülöttem: két kisveder, néhány kifogyott tusfürdős flakon, három műanyag teknős, egy CATERPILLAR markoló, két szivacs, egy szappantartó, két fejfújt karúszó és néhány duplókocka. És egyebek. Komolyan, néha kimászom a kádból csak azért, hogy férjenek a játékok.

Ezután bekentem, bevettem egy algocalmint (az utolsót), és végre a fájdalmon kívül másra is tudtam koncentrálni: a hasmenésre.

Emiatt is gyurcsány a tél a hibás.

újabb helyzetjelentés

újabb helyzetjelentés” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Arra azért nem is lehetett számítani, hogy a meghúzódott, túlterhelt inak és izmok csak úgy ripsz-ropsz rendbe jönnek.
    Azok a gyakorlatok arra jók, hogy a görcsöt feloldják, a becsípődéseket megszüntessék. A többi már idő/kezelés dolga.
    Az úszás tényleg nagyon hatásos terápia, van barátnőm, aki gerincsérv, meg kikopott csípő, hasonlók karbantartására használja, hosszú ideje.

Itt kommentelhetsz.

