hát ezt nem hiszem el!

Olvasgattam a fórumokat, hogy mit kell csinálni lumbágó idején, és mindenhol azt írták, hogy le kell feküdni a földre, és óvatosan gerincnyújtó gyakorlatokat végezni: felhúzni a térdet, jobbraforgatni, balraforgatni.

Én persze, a kis racionalista, azt gondoltam: ugyan már, ennyitől nem fog helyrejönni, ne marháskodjunk már. De ma már annyira neki voltam keseredve a világnak, hogy elhatároztam, kipróbálom.

Feküdtem tíz percet a padlón felhúzott térdekkel. Kicsit nyújtottam is, nagyon óvatosan. És működik! Most már le tudok hajolni. No, nem fájdalommmentesen, de egyáltalán sikerült, fel fudok állni anélkül, hogy kézzel tolnám fel magam.

Na és még ráadásul bekentem lóbalzsammal, irtózatosan csíp, de más izomfájdalomra mindig használt.

 

hát ezt nem hiszem el!

hát ezt nem hiszem el!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Remek, hogy sikerült javulást elérni :-))
    Azért jó valamire az internet is.
    Nem tudom, milyen az ágyad, lehet, hogy kicsit “keményíteni” kellene a derékaljon, mivel ezek szerint hajlamos lehetsz a lumbágóra.
    Lehet ám, hogy Gedeon nyakban hordozása sem tesz jót a gerincednek, mert az azért nem olyan, mint amikor régen a menyecskék a fejükön vitték kosárban a terhet.

  2. Igen, erre én is gondoltam, hogy ezt most már abba kell hagyni. Meg el fogok járni hetente úszni, az se árt.

    Éppen most készülök magamnak matracot venni, akkor ezek szerint a legkeményebbet fogom megvenni.

  3. Lehet, hogy eleinte furcsa lesz a kemény matrac, de meg lehet szokni, nekem mindig is az volt, utáltam a süppedőset. Gyerek koromban jól kitömött lószőrmatracon aludtam, erős acélsodronyos vaságyon, az eléggé kemény volt :-))
    Később ugyan szivacsmatracon farostlemez aljzattal, viszont a matrac olyan 5 cm vastag csak, és eléggé kemény bútorszövettel behúzva, nem nagyon süpped be.

    A hozzánk betérő vendégek nem találják túl kényelmesnek az ágyamat :-))
    Én meg másutt, a gazdagon, süppedősre párnázott kanapékon nem bírok aludni .-))

    De most már nagyon széles választék van mindenféle ergonomikus fekvőalkalmatosságban, biztosan megtalálod a megfelelőt.

  4. doragon szerint:

    Édesapámnak hasonló gondjai vannak, A különböző balzsamok, kenőcsök ímmel-ámmal váltak be, mindenesetre javaslom majd neki az említett gyakorlatokat, és a keményebb matracot, hátha segít. :)

Itt kommentelhetsz.

