napigiccs – új rovat – ál-vistai

magyarvista

Ez  egy borzalom. Selyemingre varrt “vállfű”, a mellény, a kötő, a párta. Minden borzalmas ezen. Többen írtátok, hogy a világító keresztet “gyalázatnak” tartjátok, én legalább annyira borzalmasnak tartom ezt. Beszéltünk néhány poszttal arrébb a melírozott kalocsairól. Ez ugyanolyan borzalmas.

 

 

 

 

 

 

És akkor itt van egy slideshow az igazi vistai viseletről. 

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

 

Reklámok
napigiccs – új rovat – ál-vistai

napigiccs – új rovat – ál-vistai” bejegyzéshez ozzászólás

  1. V10R1C4 szerint:

    Ez kb úgy hat rám most, mint Anişoara Vlaicu zenéje 2003-ban…:DDD Pont úgy!

  2. bartfaiagnes szerint:

    Egy pillanatra megtorpant még a szívverésem is olyan kimondhatatlanul randa :D Az eredetit viszont szívesen felvenném.

  3. hát, az én ízlésemnek a vistai nagyon díszes, én láttam ezt élőben egy karácsonykor, amikor prédikáltam nekik, nagyon kilógtam a sorból :D. Talán valami asszonyosat.

    De a kalotaszentkirályi, a türei, vagy a nagykapusi nagyon szépek.

Itt kommentelhetsz.

