aki itt volt,

aki velem örült, velem sírt, kommentált, veszekedett, összevesztünk, kibékültünk, jól megmondtuk, visszafogtuk,

mosolyogtunk, nevettünk, kezet fogtunk, megittuk, megettük, megbeszéltük, elszívtuk,

lefáradtunk, örültünk, kiábrándultunk, csalódtunk, belemerültünk az érzésbe,

szomorúak voltunk, vidámak, depressziósak és eufórikusak,

akivel leveleztünk, megegyeztük, körbejártuk, kimerítettük, artikuláltuk a kérdéseket,

aki megölelt, megfogta a kezem, akit megöleltem, megfogtam a kezét,

aki megvígasztalt, kritizált, dícsért,

aki kapott és akitől kaptam, aki nem sajnálta és akitől nem sajnáltam,

aki lájkolt, feliratkozott, leiratkozott,

megsértődött, megbántódott, megengesztelődött, megbocsátott,

akinek jelentett valamit ez a mindennapos olvasmány, amit lassan hét éve írok,

barátaim, ismerőseim, üzletfeleim (és Kis):

elmúlnak esztendeink, mint egy sóhajtás.

Legyetek egymást szeretők, egymásnak megbocsátók, egymáshoz kedvesek, tárjátok ki egymás előtt a szíveteket, adjatok magatokból egymásnak, ne fosszátok meg magatokat egymástól, örüljetek az örülőkkel, sírjatok a sírókkal, szeressetek engem is kicsit, ha van időtök és érkezésetek, mert életünk ideje hetven esztendő, vagy ha több, nyolcvan esztendő, s úgy elmúlik, mintha repülnénk.

Az idő és a szeretet, egymás megértése és elfogadása a legértékesebb ajándék, amit egymásnak adhatunk.

Köszönöm, hogy itt vagytok.

Reklámok
aki itt volt,

aki itt volt,” bejegyzéshez ozzászólás

  1. jin szerint:

    Én is köszönöm. Még mindig olvaslak, de csak magamban szoktam kommentelni.Elszemérmesedtem. Most viszont nem állom meg, hogy
    Boldog új évet! – illetve mindazt amit Te ezen jókívánság alatt gondolsz – kívánjak.
    Jin

Itt kommentelhetsz.

