mai menü: az idei karácsonyi különlegesség

a kandírozott gyömbér, a táfelspicc receptje alapján.

Hozzávalók:

1 kg gyömbér, 0,5 kg cukor.

Megpucoltam a gyömbért, odatettem főni, és főtt kb. 15 percet. Azután a cukrot beletöltöttem a lébe, rátöltöttem a maradék mézeket, és hagytam főni kb. egy órát, kis lángon.

Miután megfőtt, leszűrtem, a szörpöt félretettem, a gyömbéreket sütőpapírra tettem, meghintettem porcukorral, és betettem száradni a lerbe. Száradt vagy két órát. Most már készen van, és nagyon finom.

A család készítheti a gyomrát, mindenki kap belőle.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Reklámok
mai menü: az idei karácsonyi különlegesség

mai menü: az idei karácsonyi különlegesség” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

