micsoda egy nap volt!

Mert reggel még alig volt valami lepreparálva a hatoldalnyi Arisztóterézből, úgyhogy reggel gyorsangyorsan felkeltem és nekifogtam, mert ma pótóra volt, preparáltam, preparáltam,

aztán gyorsangyorsan bevágtattam az egyetemre tagadamtagadam, megtartani az arabosoknak a gyakorlóórát, tagadamtagadam, de még nem volt kinyomtatva a feladatlap, nem ettem és nem volt pénzem, úgyhogy előbb a pénzvételező automatához mentem, tagadamtagadam, kivettem a falból a pénzt,

vettem szendvicset gyorsangyorsan, és kiderült, hogy a Burger nem fogadja el a Bözsit,

aztán elvágtattam a fénymásoldába, kinyomtattam, aztán fel az órára, nem késtem el, ettem, megoldottuk a feladatlapot, az óra végén két zsidó, néhány keresztény és egy agnosztikus tanítványom elénekelte nekem a lent megtalálható dalocskát, ami arról szól, hogy mind muszlimok vagyunk, és a víz finom, és nevettünk,

és akkor gyorsangyorsan elvágtattam teáért, hogy ne aludjak bele Arisztóterézbe, tagadamtagadam, és megkezdődött az óra, amiből kiderült, hogy a tíz egy tökéletes szám, és ha nincs tíz mozgó égitested, akkor ki kell egészíteni tízre, erre van az ellenföld, és a világegyetem középpontjában Hesztia van, de sem ő, sem az ellenföld nem látszik, csak logikai úton lehet következtetni rá, és hogy a világmindenség számokból áll, és a számok vagy párosak, vagy páratlanok, ha párosak, akkor határtalanok, ha páratlanok, akkor határosak, az egy pedig mindkettő, páros és páratlan egyszerre, és még sok ilyesmi, tagadamtagadam,

és akkor felhívott az apám, hogy Gedeon nagyon sír és a fülét fájtatja, és akkor tagadamtagadam kivágtattam Érdre vonattal, közben megszerveztem a tb-kártyája odaszállítását az orvoshoz, felszedtem a gyereket, aki nagyon el volt anyátlanodva szegény, elvágtáztunk az orvoshoz, én magassarkúban (ez csak természetes), az ölemben a tizenöt kilós gyerekkel tagadamtagadam, ez már lassabb vágtázás volt, aztán vártunk háromnegyed órát az orvosnál, mire bejutottunk, aki megvizsgálta, megállapította, hogy be van gyulladva a füle, és felírt négyféle gyógyszert, aztán megszerveztük G.-vel, hogy a gyerek hazakerüljön, a pénz és a receptek hozzám (nem egyszerű ez, ha a zembernek csak két keze van, és a négy kézből kettő gyerekkel van tele)

és akkor tagadamtagadam elvágtattam a gyógyszertárba, kiváltani a gyógyszereket, kivenni pénzt és vacsorát venni, mert ma persze nem volt időm főzni, aztán meg haza, tagadamtagadam, ez már elég fáradt vágtatás volt a magassarkú cipőben,

és még megszerveztem a vasárnapi karácsonyozást hozzánk, és kaptam egy meglepetés-ajándékot, amit Gedeon azonnal elszedett, mert annyira tetszik neki, de ez már egy külön poszt.

micsoda egy nap volt!

micsoda egy nap volt!” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

