magyarázza meg nekem

valaki, miért keres rá egy ember arra, hogy “meszelés utáni takarítás”? És már nem először történik. Nem tudja, hogy kell csinálni? Nem látott még serpűt vagy felmosót? Nem tudja, hogy mit kell összetakarítani? Aki ezzel talált ide, az esetleg megmagyarázhatná, hogy mire gondolt.

Reklámok
magyarázza meg nekem

magyarázza meg nekem” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Szerintem az illető először úgy került ide, hogy valamilyen okból ezt a témát nyomta a gugliba (pl. a Femina oldalon szoktak lenni praktikák, nekem is van belőlük gyűjteményem), aztán vagy elfelejtette lementeni a linkedet, vagy gépet cserélt/formattált, stb. a lényeg: ez neki a “kályhasarok” ami segítségével ide talál.

    Nekem is akadnak ilyen mankóim :-))

Itt kommentelhetsz.

