megtaláltam

az 1995-ben írt emlékkönyvem, emberek, benne néhány saját verssel, hú, de kínos, nagyon-nagyon. Az is gáz azért, hogy a zember leánya a saját emlékkönyvébe ír.

Az emlékkkönyv különben egy füzet, amin egy szerelmespár látható, és az van ráírva, hogy that’s amore. Hú, nagyon gyerekes, na.

megtaláltam

megtaláltam” bejegyzéshez ozzászólás

  1. arról nem is beszélve, hogy azon a füzeten, amibe a prédikációimat írtam, rajzolt macik és hintalovak vannak :)

  2. Az én régi emlékkönyvemen pecsvörk virágok vannak:D és nincs szívem kidobni, pedgi nincs is benne sok, meg egyáltalán, csak utánoztam egy barátnőmet, hogy olyan kell legyen az embernek, hoy emlékkönyv. Amúgy meg száraz ágra ült egy veréb, emlékkönyvbe ez is elég…

  3. Én nem bánnám, ha meglenne az a füzet, amibe úgy 9-10 éves korom körül a vereseimet írtam :-))
    De nincs, az egészen bizonyos, mert már akkor sem volt meg, amikor elköltöztünk a régi házunkból. Egyszerűen halvány fogalmam sincs, mi történt vele.
    Egyébként annak idején fogalmam se volt a rímekről, hasonlókról, leginkább azt hittem, egy vers attól vers, hogy minden sor elején nagybetű van.
    Aztán apám felvilágosított, hogy nem egészen :-))

    Emlékkönyvem is volt, olyan igazi lakatos fajta, de szerintem csak divatból, mert már akkor is utáltam az émelygős rajzokat, versikéket, amikkel a többiek megtöltötték egymásét…

    Ezt is elnyelte valahol az idő sodra…

  4. Nekem több emlékkönyven is volt, volt olyan lakatos is, meg egy mintás szövetbe kötött, de ezek elvesztek a sok költözés során. Ez az egy, ami megmaradt.

Itt kommentelhetsz.

