a második legrosszabb dolog a tüntetésben

ez a rohadt hideg. Én ugyan csak az Astoriáig mentem, de ezalatt úgy átfáztam, hogy nem tudok itthon felmelegedni. Rá kellene ülnöm a kályhára.

Pedig volt rajtam gyapjú-harisnya, bársony-nadrág, majó, blúz, vékony-pulóver, sípulóver, kabát, sapka, kendő, kesztű. ezt utálom a télben, ezt a sok cuccot.

Nem értem, hogy a húszéves leánkák hogy tudnak egy szál nájlonharisnyában flangálni télen. Nincs az a férfitekintet, ami ennyire felmelegítene.

a második legrosszabb dolog a tüntetésben

Itt kommentelhetsz.

