neked melyik tetszik?

Sok az új olvasó mostanság, akiket nem ismerek személyesen, de a régiek véleményére is kíváncsi vagyok. Többre is lehet egyszerre szavazni, és új választ is hozzá lehet adni (elvileg).

Reklámok
neked melyik tetszik?

neked melyik tetszik?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Vica57 szerint:

    Úgy emlékszem, én azt írtam, hogy mindegyiket szívesen olvasom.
    :-))
    Itt mondanám még, hogy ne arról írjál, amit a felmérés alapján szívesen olvasunk, hanem arról, ami éppen foglalkoztat, mint eddig .-))
    Végtére is te a TE blogod, és ha fontos is a visszajelzés valamilyen szinten (legalábbis gondolom, én még sose írtam blogot, csak olvasom nagy örömmel a másokét), az nem az olvasókról szól, hanem rólad.

  2. Igen, de azért azt nem árt tudni, hogy mi az, ami tetszik. Én amúgy is elég öntörvényű vagyok, és úgysem tudom magamban tartani a dolgokat, kicsit terápiás célokat is szolgál ez a blog.

    De annak örülök, mikor valaki szivesen olvas. Én is sok blogot olvasok, és nekem is nagy élmény másokat olvasni.

  3. Vica57 szerint:

    Ja, még annyit: szóljál továbbra is, ha valami félreérthető vagy nem tetszik, akár a stílusomban, akár a mondani valómban.
    De: én soha nem akarok senkit kritizálni, megbántani, legalábbis nem az ő saját blogjában (egy politikai fórum más, ott hevesen vitatkozom .-)) ), nemrég hagytam abba egy blog olvasását, mert egy teljesen ártatlannak szándékozott kommentre azt írta nekem a blogger, hogy elege van az állandó kritizálásomból.
    Fogalmam sincs, miért ítélte úgy a gyerekkori emlékeimet a tökfaragásról, mint kritikát az ő “utálom az átvett amerikai szokásokat (Valentin és halloween)” témájú bejegyzésére. Előzőleg max. a palacsinta jellegű fogások készítésről írtam neki tanácsokat, mert az nem szokott neki sikerülni, így direkt megmértem, én miből mennyit keverek össze és megírtam, hátha úgy sikerülne…
    Amúgy lett volna mit kritizálnom, na de az ő élete az övé és nem az én dolgom rávilágítani, mi nem gömbölyű benne szerintem.

    Szóval: ha valami esetleg mégis rosszul esne, akkor konkrétan közöld légy szíves, és esetleg megbeszéljük, akár itt, akár e-mailben.

  4. Igen, én is a megbeszélés híve vagyok, meg is szoktam mondani, ha valami bajom van, a napokban úgy fogalmaztak, hogy sokszor nagyon nyersen. hát, ez van.

Itt kommentelhetsz.

