ritkán nézek sorozatot, de

amikor igen, akkor nem tudom abbahagyni. Volt az utóbbi három évben azért néhány, ami nagyon lekötött: a Game of Thrones, a The Wire, a Rome. Meg a régebbiek közül a Halló, halló, meg a You rang, M’lord.

Kiefer Sutherland a 24-gyel igazi kulturális divatot csinált, bár abból csak az első évad jó, meg amelyikben a korrupt elnök van a depressziós feleségével. Ha filmes lennék, biztos írnék erről a trendről.

Tegnap a Boardwalk Empire négy részét néztem meg, és csak azért hagytam abba, mert már nagyon késő volt. Buscemi amúgy is a kedvenc színészeim közé tartozik, a Fargo és a Big Lebowsky miatt.

És ezek a dögök mindig úgy hagynak abba egy részt, hogy valami nagyon fontos momentum következik.

Reklámok
ritkán nézek sorozatot, de

ritkán nézek sorozatot, de” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ha iszonyatosan időrabló és jó sorozatról van szó, ajánlanék kettő darabot! A BBC által készített Sherlockot (2 évad, 90 perces részekkel), illetve az OZ-t! Én ezekkel jártam úgy, hogy a végén már sajnálta(tta)m magam, mert semmire sem voltam jó, amíg be nem fejeztem őket.

  2. A Sherlock-ból láttam az első két részt, és annyira nem jött be. Illetve az első rész kiváló volt, de a második már gyenge. Az Oz-ba majd belenézek, köszi.

Itt kommentelhetsz.

