utolért

a migrén. Most van szezonja, persze, ősz, köd, semmi kedvem nincs felkelni, nyálazás kint.

Régebb is fájt a fejem, de most annyira fáj, hogy nem látok rendesen.

utolért

utolért” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Jaj, mintha csak a Csőrike testvérbejegyzése lenne! részvétem. Amúgy nekem nyáron van a migrénes szezonom. “Csak” verőfényes napsütés, de. 11 óra és min. 30 fok kell hozzá. Egy napig intenzív oftalmikus migrén nyaggat, 2 napig randa lábadozás, utórezgéssel.

  2. rám a nyár szinte mindig pozitív hatással van, nyári gyerek vagyok, hiába, na. de ez az ősz, ez rémes, ma már bevettem két advilt, de este szerintem még egy algocalmint is beveszek.

  3. Nem tudom, lehet-e Magyarországon Zomig tablettát kapni, lényeg hogy a hatóanyaga: 2,5 mg Zolmitriptan. A triptánterápia műtétek velejárója, a gyógyszer még egy elefánt migrénjét is leterítené max. 10-20 perc alatt. Lehet, hogy egy gógyszertárban tudnak valami közelebbit is mondani. Amíg ezt nem szedtem, rajtam az égvilágon semminek nem volt hatása.

  4. recept nélkül adják? utánanézek, köszönöm. mára, egy kiadós alvás után azért csendesedett, most már csak a fülem cseng egy kicsit.

Itt kommentelhetsz.

